Miuta ärsyttää se, kun ikinä Irl mii en sano "mii" tai "mie" vaan aina mä. törkeetä. Jotenkin mii en osaa. Mii olen outo.

Kaksi ensimmäistä tuntia liikuntaa. Telinevoimistelua niinkuin aina (olisin pistänyt englanniksi, mutten muistanut miten kirjoitetaan. 8'D) Se oli yllättävän kivaa. Se on outoa kun jotkut ei osaa kuperkeikkaa eteenpäin suoraan. (Mjein tunnilla oli kans nelosia.) Jope sitten ohitteli mein ryhmässä kaikki ja sanoi itteään Kuninkaaksi. ahaa...

mömömöö... sjhitten meillä oli äidinkieltä ! Me näyteltiin/harjoiteltiin mein näytelmät. Sen näytelmän piti liittyä ihastumiseen. >8/ Mjeillä oli niin, että Hanna oli joku teinixpissis (koska minä en halunnut olla sellainen), mii olin joku ihme tyyppi, Tuomas joku epämääräinen ja Tino ja Lauri olivat popcornin myyjiä. Aluksi Tuomas lähetti Hannalle mukamas viestin, että "Mä tykkään susta, kun sulla on niin isot melonit. Et alaks oleen?" Sjihtten Hanna niinkun alko sen kans mut lopult ne eros. Sit Hanna pyysi mua leffaan. (aha aha..) Me sit mentiin leffan ja mii jätin sen sinne ja löin Hannaa poskelle, kun se oli kuulemma jonkun Pertin kans. sekavaa eiks jeh.

Seuraavalla tunnilla meil oli matikankoe. Se oli yllättävän helppo, geometriaa. Jennan mielestä se oli vaikea. No, miulle tuli aivokatkos yhdessä kohtaa ja unohdin mittakaavan lasku-jutun.

In thö välkkä Tuikku varasti miun tumput. 8'< Se oli jotain piirrellyt käteensä ja tälleen. Njoh, minä luovutin ne hänelle sitten.

Englannin tunnilla mje saatiin kokeet takasin. Mjii sain 8½:n. Ihan hyvin. Siinä oli jossain kun oltiin kuunneltu joku tarinaa niin sanottu joku "cornflower". Mii olin sit vastannut, että maissikukka ja oikea vastaus oli jauho. seeelvä. Kun tunti oli loppumassa (kello oli varttia vailla) etsiskelin Punamustaa ikkunan ulkopuolelta, kun sillä oli ollut käsityötä niin ne pääsi varttia aikaisemmin. (välituntia kahden tunnin välissä ei oltu vietetty.) Mjut heih ! Mi inäin kun korkokenkätyyppi lähti. 8D

Tänään pitäisi lähteä serkuille. törkeetä. en minä jaksa. Millasta (yksi miun serkku) on tullut kauhea (no ei nyt kauhea mut kuitenkin) pissis tai teinix tai joku. surkeeta. 8'<