Mii näin viikonloppuna ihan outoa unta. siinä oli vauva murhaaja, joka oli joskus polttanut päiväkodin. Mii kerron sen unen. 8D

Mii olin kävelemässä meidän lähellä (alle 1km matkaa) olevasta päiväkodista kotiin päin. Olin ollut siellä mein kavereitten kanssa tekemässä jotain. Miun päässäni soi varmaan joku vanha radiolähetys. Siinä selitettiin, että joskus joku vauva oli polttanut tämän päiväkodin mistä minä tulin. Yhtäkkiä mii näin kun se murhaaja/polttajavauva tuli autotietä pitkin mua kohti. Sen isä juoksi sen perässä. Mii aikosin pysäyttää sen vauvan heittämällä sitä tyynyllä, kun sillä oli iso puulusikka mill äse ois tappanut mut. Mjut sitten mä huomasin, että tietä pitkin tuli joku auto joka yritti jarruttaa. Se auto meni sitä vauvaa päin ja se kuoli. Mii lähin kotiin päin. en juossut koska muuten oltaisiin luultu, että minä murhasin sen vauvan. Kun kääntysin katsomaan sitä kuollutta vauvaa, se oli vain sininen lätäkö. 8'D

jos nyt en enää selitä viikonlopusta ja miun oudoista unista. 8'> Tjänään meillä oli 2 ensimmäistä tuntia äikkää ja matikkaa. Kumpikin on ärsyttävän turhaa.

Sitten mjeillä oli kuvista 2 tuntia. 8D Me jatkettiin mein Tutankhamoneita. Miun siitä tulee ihan hieno. Ensimmäisellä kuvistunnilla Jenna kerto, että päiväkodissa minä ja Tinja oltiin syrjitty sitä. 8'< kauheeta, mii en edes muista !

Välkillä en paljoa viihtynyt kun tuuli niin kovaa. mii sitten mussutin sisällä. Kyl mii ainakin kahdella välitunnilla olin. Mietittiin millainen pikkuveli Punamustalla ja Korkokenkätyypillä saisi olla. Miun mielestä sillä pitäisi olla mustat hiukset ja niissä lilat raidat, ja se kuuntelisi kanssa jtn jrockkia. (Jennan mielestä sillä olis irokeesi ja se kuuntelis heviä. möh.) 8D Miuta ärsyttää kun Sinkkonen on nyt jättänyt sen Arttunsa ja on jonkun Santerin kans. Sje on unohtanut meiät. 8'<

Ruotsin tunti oli taas turhaa. Paitsi ettää... en minä muista. 8'D Njoh hyvä juttu oli se että Ekku on samassa ruotsin ryhmässä kun mjei. ^____________^

Meillä oli enkun koe. Se oli helppo vaikka miun kynä olikin huono. 8'D Ennen kun koe alotettiin niin me annettiin ne sanakokeet takaisin. Jope oli väärentänyt sen nimen siitä ja jäi kiinni. Outo tyyppi. Kaameeta, mii oon joskus tykännyt siitä.

Nyt mii mussutan Popomundossa ja yritän tajuta jotain. 8'D Kyl mii tän tulevaisuudessa tajuan, ainakin paremmin.