En oikein viikonloppuna päivitä tätä, niinkuin ei minun tietoni mukaan kauhean moni muukaan. Että arkipäivisin uutta tekstiä, viikonloppusin vanhaa. 8D

Turkuun tulloo miitti. Mii oon nyt iloinen. Sinne mie pääsen ja olen siitä varma. Ei Turku kauhean ihmeellinen ole, mut ei se varmaan haittaa. 8'D Pirjon Bazaarin ainakin aion esitellä .8> Tuun sinne miitti sitten varmaan ihan oudon näköisenä. Jos mii näytän edes jotain miun ihanasta naamasta niin tiedätte mitä odottaa.

http://i91.photobucket.com/albums/k301/Mustikkapiirakka/IM002228.jpg juu, mie en oikein tuota linkkiä osaa. 8'D Näytän kuvassa vihaiselta, mutta se ei ole tarkoitus. Hiukset on tupeeratut niinkuin yleensä koulussa. Tulen miittin tomosen näköisenä, vaatteet on sitten jotkut epämääräset gothic lolita tyyppiset maybe?

Kaikki koulussa luul iet miulla on hiukset sekasin kun olin tupeeranut. Ekk uenkun tunnin alussa yritti matkia. Iih. 8> Mua nauratti kun se oli niin söpö. Miulla on ongelma. On aina ollut. 8'D

Sipsit loppuivat, törkeetä. En jaksa kirjoittaa. Taisi olla tylsä päivä. (Niinkuin olikin.) Mjoon vähän aikaa poksissa sittne häsään jotain, joo moi. Siis mie lopetan nyt. 8'D *sekoilee lisää*